Betaal niet langer teveel en neem je vaste nummer eenvoudig mee naar SKV.
Wij regelen de portering van je huidige telefoonnummer. Je kunt dan met je ‘eigen’ nummer blijven bellen en gebeld worden. Dat is extra voordelig, omdat je niet alleen lage tarieven hebt maar ook nog eens op KPN of andere provider bespaart.
Het behoud van je telefoonnummer is gratis. Voor het behouden van een 2e telefoonnummer vragen wij een eenmalig bedrag van € 10,-.
Opzeggen KPN (of andere aanbieder)
Wij kunnen je lopende contracten bij je huidige aanbieder opzeggen.
Als wij je huidige nummer gaan verhuizen krijg je vanzelf een brief van je huidige aanbieder waarin wordt aangeven dat wij je telefoonnummer overnemen, op deze brief hoef je niet te reageren.
Let altijd goed op of je nog vastzit aan een bepaalde contracttermijn (deze is vaak 1 jaar). Na afloop van de overeengekomen contractperiode kun je wettelijk per maand opzeggen. Controleer dit altijd van te voren!
Bij nummerbehoud wordt er geen rekening gehouden met jaarcontracten en opzegtermijnen, het is dus mogelijk dat je nog een laatste afrekening ontvangt van de aanbieder waar je bij aangesloten was.
Indien je je huidige nummer niet wilt meenemen dien je zelf bij je huidige aanbieder je abonnement op te zeggen en krijgt je van ons een nieuwe nummer.
Voice2email
Mis nooit meer een voicemail op uw antwoordapparaat. Met Voice2email worden de ontvangen voicemailberichten automatisch per e-mail naar je toegestuurd. Luister deze vervolgens op je computer, tablet of mobiel af. Personaliseer je welkomstboodschap en met een pincode kan de email ook worden afgeluisterd vanaf andere telefoons. Dit is in te stellen via je telefonieportal.
Realtime belgegevens
Je hebt te allen tijde direct inzicht in je belkosten. Je kunt via een beveiligde pagina inloggen op je persoonlijke pagina. Zodra je de hoorn neerlegt worden het telefoonnummer waarmee je gebeld hebt, de gespreksduur en de gesprekskosten op deze pagina getoond.
Nummerweergave
Nummerweergave wordt standaard door ons meegezonden. Of dit daadwerkelijk werkt is afhankelijk van de gebruikte telefoons. Bellen via de kabel gebruikt FSK als techniek (KPN gebruikt DTMF) en de aangesloten telefoons dienen geschikt te zijn voor dit FSK-signaal.
Fax, pin-apparatuur , hulp-/noodknop voor ouderen, huisbeveiligingsinstallatie
Wij kunnen de werking van deze apparatuur niet garanderen. Pinnen is wel mogelijk via uw internetverbinding. Voor meer informatie adviseren wij je contact op te nemen met de leverancier van je pin-apparatuur.
ISDN
ISDN apparatuur wordt niet ondersteund.