Internetstoring oplossen Terug Werkt het Internet op 1 of meerdere apparaten niet meer?*Controleer op je verschillende apparaten of daar de Internet verbinding nog werkt. Ik heb op andere apparaten nog wel verbinding. Internet werk op geen enkel apparaat meer. Aangezien de Internetverbinding op andere apparaten nog wel werkt, is de signaallevering van SKV aanwezig. Je kunt de volgende stappen proberen. 1. Herstart het apparaat waarop je geen verbinding meer hebt. 2. Stel de Internetverbinding opnieuw op het apparaat in. 3. Herstart je glasvezelmodem en eventuele router. Mochten de bovenstaande stappen niet werken, neem dan contact op met de leverancier van je apparaat. Controleer de LED status op de glasvezelmodem en router.* Er brandt geen enkele lampje meer op de glasvezelmodem of router. Er branden of knipperen lampjes op de glasvezelmodem of router. Probeer de volgende stappen: 1. Controleer of de stroomadapter van de glasvezelmodem in het stopcontact zit. 2. Test een ander apparaat op het stopcontact van de glasvezelmodem.Wat is de situatie?* Een ander apparaat werkt wel op het stopcontact van de glasvezelmodem of router Een ander apparaat werkt ook niet op het stopcontact van de glasvezelmodem of router Er zijn problemen met het stopcontact of met je stroomnetwerk. Neem contact op een elektricien of je energieleverancier.Maak je gebruik van een wifi-versterker?*Maak je naast de glasvezelmodem ook nog gebruik van een eigen wifi-versterker? Ja ik gebruik ook een wifi-versterker Nee ik gebruik alleen de glasvezelmodem of FRITZ!Box voor wifi Volg de onderstaande stappen 1. Haal de wifi-versterker helemaal uit het stopcontact 2. Haal stekker van de glasvezelmodem 10 seconden uit het stopcontact en doe deze hierna weer terug in het stopcontact 3. Wacht tot je weer wifi verbinding hebt (5 tot 10 minuten) 4. Doe nadat je gecontroleerd hebt of je weer wifi verbinding hebt de wifiversterker weer terug in het stopcontact Heeft het herstarten van de glasvezelmodem zonder wifi-versterker in het stopcontact geholpen?* Ja dit heeft geholpen Nee ook na het herstarten zonder wifi-versterker in het stopcontact heb ik nog geen verbinding. Herstart de glasvezelmodem of FRITZ!box. Herstart de glasvezelmodem of FRITZ!box door deze 10 seconden van het stroom te halen. Heeft het herstarten van de glasvezelmodem of FRITZ!Box geholpen?* Ja, ik heb weer verbinding. Nee, ik heb nog steeds geen verbinding. Neem contact met ons op voor verder ondersteuning. Gefeliciteerd je hebt weer verbinding!